Sjunga

Ska snart iväg och provsjunga för en kör. Lite nervös är jag. Blir alltid nervös när jag ska sjunga förnågon jag inte känner men jag hoppas att det går bra iaf. Ska vara i domkyrkan vid 13.30. Men hon jag ska sjunga för verkar vara en trevlig person så det ska nog gå bra. Jag har ju sjungit ganska mycket innan.
ANnars är det sådär med mig just nu, varför kan jag inte gå in på, det är lite för privat men ledsen är jag om amn nu kan a´vra ledsen utan att tårar rinner, tydligen enligt vissa.
Skriver senare hur det gick med sången.
kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Lycka till! :)

Klart man kan vara ledsen utan tårar, isf är jag nästan aldrig ledsen.

SV:

Tack<3 men idag misslyckades ja med allt.

kram

2010-11-08 @ 16:14:20
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/
Hanna

Hoppas det går bra på sången idag. Jag tänker

på dig,

SV;: Det är lugnt det är bara att tjata på.

Eftersom min kropp värkar trög fattat och inte

orkar någonting.

Utan har 3 dagen i bakslag.

Kramar

2010-11-08 @ 17:51:07
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0