Snart samtal

Snart ska jag ha samtal med P. Vet inte ännu vad jag ska prata om men det reder väl sig när det börjar närma sig ännu mer.
Jag mår inte bra, alldeles för många tankar som stör mig. Jag bara önskar att jag får min handi snart. Men iof så är det inte säkert att jag får någon, det skulle utredningen ge svar på.
Det som psykologen skulle ha reda på var hur jag var som barn, när jag började prata och hur jag lekte med andra barn, så kanske det inte var så hemskt iaf.

Här i växjö reganr det, jag hoppade morgonpromenaden, kände inte för att bli dyblöt.
Så nu sitter man bara här och väntar på att samtalet ska börja, puh jag hatar att vänta..

kram
ANKi


Kommentarer
Cilla

Sv: Okej :( Men jo det är himla sant. Och ibland kan det ta nog lång tid att älska sig själv så. Men hoppas du kan älska dig själv och få uppleva kärlek till någon annan en dag också :) kram.

2010-11-23 @ 12:31:46
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0