Sömn vad är de??

Nej det blev inte många timmar i natt. Var uppe sista gången vid halv 3 och värmde vetekudden och nu har jag stigit upp och klockan visar 05.55. Jag är iof inte jättetrött men lite i ögonen. Lär väl somna idag under dagen. Men jag ska göra allt jag kan så att jag inte gör det. A sitter nu och skriver på datan och jag är vid denna datorn. Inte mycket som händer så här dags.
Igår började jag arbeta med min bok, hann skriva ett första utkast och lite på första kapitlet. Om den blir bra jag jag ingen aning om men jag måste ju börja någonstans.

Känner mig annars hanska ensam med mina tankar och allt annat skit. De säger att jag inte ska bita ihop mera men det är svårt när man gjort det så länge. Men visst jag ska fösöka släppa lite på det hela nu under dagen så att inte allt kommer i kväll.

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0