Söndag

Yes då var det vilodag. Har inget på schemat idag förutom att göra schema för nästa vecka och det är allaredan gjort. Några av de andra tjejerna ska åka till Öhr på loppis men jag är inte så intresserad av det så jag stannar hemma. Tror inte att jag ska ta stadsperm idag för min hjärna känns som en kokt ål..hur det nu känns...
H ska stanna med oss och P åker till Öhr.
Jag har lovat H att jag ska skriva ner allting som jag behöver hjälp med, men jag vet inte för jag känner mig bara dum då för det är nog vissa som känner att de sakerna är ganska självklara men det är dom inte för mig.

Räkade gå till sängs igår utan att ta min nattmedicin vilket resulterade i en konstig sömn med en massa drömmar och dåligt mående. När jag vaknade idag så hade jag inte långt till tårarna och de kom sen. Känner mig dum när jag gråter utan anledning. Allting är bara så för mycket just nu. Denna vecka har jag fullt på schemat så det blir inte mycket till vila.

Mitt rum ser ut som en orkan har dragit in, kläder överallt och blommor som håller på att vissna. Jag måste verkligen ta tag i det innan personalen upptäcker hur det ser ut. men men det är ju jag som ska bo där så det ska ju inte göra någon annan illa...

Håller på att färglägga en massa bilder som vi har hittat på nätet, både roligt och rogivande. är helt insnöad på manga-figurer nu, så har ni några tips om vart man kan hitta bilder på manga så säg till.

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Hoppas du får vila och en bra dag! :)

KRAM

2010-11-14 @ 13:12:26
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0