Trött

Jag är ganska seg efter ha varit vaken ända sedan lite i 6. Legat på soffan nu i ett par timmar och halvsovit trots att vi inte får ligga i soffan och sova.
Min mat blev helt ok, gjorde köttbullar för första gången och till det makaroner. Helt klart godkänt.
Annars har dagen haft sin gilla gång. Önskar att jag inte vore här men nu har man inget val. Det gäller att bita ihop annars fixar man det inte, iallafall inte jag.
Nu är det snart kvällsmat och då ska jag servera mig själv lite vaniljyoggi och mÜsli. Standarden här.
Jag lär nog bli piggare framåt kvällen till.
Natten till idag satt jag på mitt rum och försökte skriva ihop ett förord till min bok men ack med all den medicinen blir det inte riktigt som jag tänkt mig hihi. Jag var ganska påverkad..men men.
kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0