Tråkigt en lördagsmorgon

1. Tre namn jag lyssnar till:

Svea, ANki och angelica

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

omtänksam person och trevlig

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Just nu min vikt.

4. Detta är jag rädd för:

Alla sorters insekter

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
en kram, bra mående, och saker att göra

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Sticka härifrån, komma ihåg saker, schema

7. Detta tycker jag om att göra:

Sjunga, sitta vid datorn och prata

8. Detta vill jag göra just nu:

dricka mera kaffe

9. Bästa känslan:

Lycka

10. Värsta känslan:

Ångest och smärta

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Omtänksam, kärleksfull och bra humor

12. Är jag kär just nu?

Nja

13. Jag vill gifta mig…

ALDRIG…

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Bli frisk, vinna på Lotto, ut och resa

15. Min käraste ägodel
:

Mina kläder

16. Något jag vill ha i present:

Hello Kitty-grejer

17. Detta har jag på mig just nu:

Mjukisbyxor och en rosa hoodis

18. Favoritkläder:

Leggings och en lång tröja

19. Favoritdjur:

Katt, hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Sing and songwriters

21. Favoritlåtar just nu:

Mad world och Förevigt nu

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Läser bara svenska,

23. Stjärntecken:

Våg

24. En bok jag älskar:

Så länge vi båda andas

25. En film jag älskar:

Remember me

26. Tv-program jag gillar:

alla vampyrserier

27. Favoritdoft:

SJP

28. Detta äter jag gärna:
Jag är en allätare

29. Dricker helst:

Cola zero

30. Favoritgodis:

nötter

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Thailand

32. Färg på mina ögon:

Blå

33. Min längd:

156

34. Jag tror på:

Änglar

35. Jag spelar:

ALLAN

36. Person jag beundrar:

Alla som är sig själv och lever sitt liv på det allra bästa möjliga sätt

37. Så här bor jag:

Rättspsyk..har ingen lägenhet

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

En halv skulle jag tippa på

39. Det här tänder mig:

kramar

40. Det här gör mig avtänd:

otrohet

41. Favoritfärg:

Hm kan det vara rosa?

42. Favoritcitat:

Jag kan jag vill jag ska

43. En hemlighet jag vet:

Säger jag det, Då blir det ju ingen hemlighet, :P

44. Bästa present jag fått

en  kamera för många herrans år sedan 

45. Senast köpta skiva:
Amanda Jenssen

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Vikten

48. Udda förmåga/egenskap:
kan stirra med ögonen så de darrar

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

en katt

50. Vad lyssnar du på just nu?

Det är alldeles tyst här
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Varit i sängen och nu vid datorn.

52. Var är dina föräldrar födda?

Listerlandet

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

inget

54. Vilken är din favoritrestaurang?

har ingen

55. När badade du i en pool senast?

oh det var i veckan när jag simmade

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

gått teater

57. Hur många barn vill du ha?

Inga för tillfället

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

dansband

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Det har redan varit val.

60. Vad har du för TV-kanaler?

en himla massa

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja, många gånger hade en egen

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

 64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej inte hoppat men skulle vilja hoppa tandem

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

turkiet

66. Har du en egen trädgård?

Nja

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Nemi

68. Kan du alla orden i nationalsången
?

Ja alla verser också.

69. Badkar eller duschkabin?

duschkabin

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Remember me

71. Favoritpizza?

quattro stagione
-

72. Chips eller popcorn?

chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

usch för läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va?...mycket har jag rökt men ej det...

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej, fy fan

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

I matsalen på Tallis, andra patienter

78. Favoritchoklad?

tål det inte
79. När röstade du senast?

när det var val

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Somras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

JA

82. Är du bra på matlagning?

Ja om jag får hjälp 

83. Klarar du att tanka själv?

Har gjort det till moppen

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Aldrig

85. Pepsi eller Coca Cola?

Båda bara det är light

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nej

87. Vad var det senaste du handlade?

Cigg

88. Har du kräkts offentligt?

Ja,

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

pengar!!! 

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?

Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?

absolut

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
 
jag är inlagd på ett sjukhus

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Ja ganska

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

vet inte för jag ringer inte mig själv..

96. Vad har du i din väska?

Plånbok.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Lyssnar på musik

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag fortfarande lever

99. Var hittade du den här listan?

Hanna hittade den till mig...

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Alla som har JÄVLIGT tråkigt


kram
ANKi



Kommentarer
E M M A

Sv:Tackk!:D

Roligt!:)

2010-11-20 @ 12:39:18
URL: http://allbyemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0