Vad är det som är fel??

Är jag bara lat? Är det bara jag som inte kan få tummen ur )/&&%¤#"... Jag bara undrar. Enligt en viss person är jag som jag är pga medicinerna och från en annan hör man att man bara är lat. Varför är det som det är?? Hur ska jag klara att stå upp för mig själv och inte låta andra styra mig???
Jag är som jag är. Men vad är det som är fel?? Jag vill veta. Finns det en orsak till att jag är som jag är eller är det bara en stor lathet från min sida?

Denna person betyder mycket för mig. Jag är praktiskt taget uppvuxen hemma hos henne så allt hon säger etsar sig fast i min hjärna. Jag blir bara så ledsen, de gör mig förvirrad. Ska jag bryta kontakten med dom eller ska jag behålla den? Alla dessa frågor som jag bara har svaret på, hur hittar jag svaret???

Jag är konfys av allt detta som pågår just nu, det är nästan för mycket för mig, jag vet inte när jag ska stanna upp.
Och all denna ledsamhet och irritation som jag känner men som jag inte får ut. Hur ska jag göra?
Tårar rinner, ilskan ligger och trycker. Ja allt känns bara så fel...

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Du är inte lat. Du är sjuk och inget du kan

rå för att du blev sjuk.

Men med hjälp och stöd kan du komma tillbaka

till ett friskt liv.

Ev en som bryter benet kan ju inte rå för att den har brytit benet.

Men den personen kan få kryckor och andra hjälp medel från sjukvården.

Den måste själv träna upp benet efteråt till den förutsättning den har till att bli helt okej.

Är personen i fråga lat för den bröt benet??? Nä tror inte det, Den har varit med om saker man inte

kan rå för som bara händer.



Det är bara du som kan bestämma om du ska ha kvar kontakten eller inte.

Sker detta ofta? Samt om det "bara" är okunskap som råka flyga hur munnen?

Detta är iallefall 2 saker du får ha med i

tankarna när du bestämmer hur du ska göra med kontakten.

Kramar Hanna

2010-11-15 @ 19:07:39
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0