Vad göra??

Nu har man varit uppe i ottan igen, klockan stod på lite i 5 när jag steg upp. Visserligen gick jag och lade mig vid 8 halv 9 igår för jag hade en sådan huvudvärk.

Nu sitter man lite i det blå. Ska skriva ett brev till H om hur jag upplever allting. Jag kan liksom inte prata om det men jag vet med mig att jag kan skriva.
Det jag ska skriva om är mina två världar. Min värld och den andra världen. Hur jag känner inför de båda världarna.
Jag skadar mig inte längre och det är ju alltid ett +. Nu ska man bara ta tag i det som man löst genom att skada sig. Nu ska man ta tjuren vid hornen liksom.
Frågan är bara vart man ska börja och var man ska avsluta. Vilket är bäst att skriva osv. Ska jag skriva direkt från hjärtat eller mer pedagogiskt??  Ja vi får se vad jag gör...

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Skriv så du känner.

SV:

Tack

2010-11-28 @ 07:58:49
URL: http://somethingyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0