Vad ska jag säga om denna dag

Denna dagen har varit sådär, legat mycket i sängen och bara tagit det lugnt därav så lite bloggande.
Fick reda på innan att en tjej här på Tallis ska flytta, hon får HSL imorgon och flyttar hem på fredag. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hon är en sådan underbar vän, jag kommer verkligen att sakna henne. Och jag får säga hejdå till henne i kväll och i morgon, jag åker ju redan vid 8 till ronneby där mamma hämtar mig.

Snart ska jag iväg till Alvesta, som vanligt på onsdagar. Hoppas bara att det inte blir snö i kväll igen då vi ska gå tillbaka till Tallis från stationen. Då är det inte roligt att gå om det snöar.

just nu har jag inget att göra så jag tror jag går upp till min säng igen.

kram
ANKi


Kommentarer
emmma

Vad gör du då:D?

2010-11-24 @ 17:57:27
URL: http://eweman.blogg.se/
joanna

Tack för din kommentar. Jag vet ju hur enkelt det är att tappa kontrollen. Jag vet hur allt det här slutar. Jag vet av min egen erfarenhet men jag ser ju hur andra utvecklar självskada. Tyvärr är det oftast svårare än det. Du vet fot säkert själv. Just då är det enda som betyder någonting rinnande blod. Synd att höra om din vän på psyket. Trivs du där annars då? Kram <3

2010-11-24 @ 22:33:59
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0