Vatten och värme

Jag har precis kommit tillbaka från bassängen borta på rehab. Vi har haft vattengympa. Tyvärr var det bara jag och en annan tjej men det gick det med. Nu håller jag på att tvätta och sen ska mamma komma. Fullt upp idag alltså. Får absolut inte glömma min kamera när jag ska träffa mamma och Per. Tänkt fota dom lite så de kan ha och sätta upp hemma hos mamma. Frågan är bara vart vi ska ta dessa bilder, det är något jag får klura på.

Idag mår jag sådär, vet inte riktigt hur jag ska förklara det men det är många känslor på en och samma gång. Ibland är jag glad och ibland är jag ledsen. Men jag har slutat att tänka efter för mycket för då kan det bli så att känslorna förstärks.

Igår fick jag ta min nya VB medicin mot myrkrypningar och oro + all den andra medicinen som jag har stående. Sen i natt traskade jag ner och jag var visst så påverkad att jag knappt kunde gå...jag säger då det.

Nu ska jag sätta mig med min vetevärmare och lyssna på musica.

kram
ANKi


Kommentarer
Ella Schelin - bellida.blogg.se



hej sötnosen!

har fixat till stavfelet nu :D

2010-11-02 @ 11:31:15
URL: http://bellida.blogg.se/
Hanna

Dagar när man har mycket och göra kan både

vara sköna el väldigt jobbiga. Det beror på

finns inge mellan ting för mig iallefall,



Jag ska också tvätta idag. Så då är vi 2,

Hoppas du får en bra kväll,

Kramar

2010-11-02 @ 17:04:49
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
vienna

hej hej. Skönt att höra att du mår lite jämnare...nu. Nä ibland måste man stoppa tankarna lite för det blir för jobbigt och smärtsamt. Lite i taget..annars kan det bli för rörigt och det skapar kaos. Skönt att ha människor som bryr sig och stå en nära..runt sig.det är viktigt. Jag har inte så många nära. Mest vård folk och min familj. AAAh ... Vad skönt att du kan gå till rehab och låna bassängen..låter gott. Det skulle vart kul och träffas och prata. Du kan skriva till mig om du vill annars kan jag området och stan. Men skriv gärna vilket som känns bäst. Min adress vienna karlsson vasavägen 4 352 61 växjö. Kan inte din adress men vet vad region ligger..är det innanför murarna tallis ligger? Vart i hop med en kille på gamla 64 an när jag va 16 år..sen på nya region har jag bara vart på förvaltningsrätten.

2010-11-02 @ 20:10:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0