Det sägs...

...att morgondagen har nya möjligheter. Men jag vet inte det ja.. Jag mår lika hemskt som igår. Jag vågar snart inte mera. Lasse är på mig hela tiden. Han som var så snäll för en vecka sedan är nu som djävulen själv. Jag kan inte koncentrera mig. Tankar som flyger runt mig blir det inget stopp på. Jag önskar så att allting skulle varit som vanligt men nu är det inte så. Jag har samtal idag så då ska jag ta uoo en del saker med L. Jag måste få bukt med några känslor och tankar. Det jobbigaste är att jag måste gå till skolan först och egentligen så orkar jag inte det men de är på mig att jag måste aktivera mig hela tiden. Jag vågar inte ringa längre för jag vet att min telefon är avlyssnad, ringer jag så kommer de söka efter platsen jag ringer från och då komma hit och mörda mig. Jag vågar heller inte gå på stadsperm för jag är rädd för vad som kan hända på stan. Jag är inte säker någonstans.
Jag ska också uthärda en resa till Alvesta idag, bil dit och tåg tillbaka till Växjö...blä...
Vi får se hur det går.
Snart är det frukost här, börjar bli lite hungrig för jag har varit uppe i mer än 1 timme.
kram
ANKi


Kommentarer
Vienna

mycket riktigt finns inte min adress längre..bytte nummer när jag va inlagd i juli. Så hoppas jag inte jag gjorde dig orolig. Jag är snäll tjej med hjärtat på rätta stället..skulle aldrig göra en fluga för när..kanske i försvar..annars har jag en rapp käft..och vet vad jag snackar om iallafall när det gäller läkare och vård folk. Har sen jag va tio år gammal haft med kriminella och polisen och göra. Sen blev det familjehem sen paragraf tolv hem pga att min kille som va tvättäkta Psykopat lurade in mig i hasch beroende sen misshandlade han mig... Sen blev det fyra år instängd. Sen behandlingshem. Ungdoms psyk vart med först..sen vuxen psyk sen mitten av nittio talet. Har prövat de mesta psykofarmarca. Har gått hos psykiatri sjuksköterska jonas eriksson i terapi i åtta år.mådde sämre hösten träffade EN läkare Marek S. Han ska jobba på rätts psyk nu..? Han räddade mitt liv genom att skriva ut xanor till mig. Den andra läkaren gjorde inget. Så nu i våras fick jag diagnos Adhd och Medicin Concerta.men har inte fått test på AS. Jag har vet att rätts psyk har det svårt med psykologer och läkare. Andra har tyckt att vården vart bra och andra tycker den är skit. Nog om det...men du måste få rätt mediciner och jag känner inte dig. Vet inte ans vilken diagnos du har. Men gumman du.. Ge dig själv tid och du kommer påverkas på gott och ont av människor i din omgivning..låt dig inte slås ner..lättare sagt än gjort. Det var det jag menade med att förlåta sig själv. OBS. Har ingen kontakt med kriminella eller missbruk och göra längre. Många arsen. Jag blev rädd av dina inlägg för jag har samma problem.. Trodde du drev med mig och ville ont. Ha en så god tid du kan och se till att du få rätt medicin och mer frihet ute..du verkar behöva det. Kram så länge.

2010-10-21 @ 21:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0