God Morgon


Fin Fint med stenar


Blommor i kylan


Lilla Jag

Då var man vaken i ottan igen, har inte sovit speciellt bra. Drömt har jag gjort, massor. Inatt
Handlade det om falukorvar hehehe. Vad jag fick det ifrån vet jag inte.
Idag är det dags för utredningen att ta sin början. Ska sitta där i nästan 2 timmar och då är
det bara första träffen. De ska se om jag har någon
neuropsykiatrisk diagnos. Jag vet inte riktigt vad de menar med det
men de säger att det är bra att göra den.
Fotade en del igår med en annan tjej, så det är några bilder till att ta fram, får fråga henne först.
Nej nu är det dags för min lilla stund med dagens DN.
kram tillsvidare
ANKi



Kommentarer
Hanna

Vilka fina kort du har tagit. Du är duktig på att knäppa kort :D

Hoppas det går bra på utredningen idag. Jag håller tummarna.

SV:

Jag har provat det knallrosa graffiti nagellacket.

Det är super snyggt. Men också lossnar det efter någon dag redan.

Precis de tär bara att stå ut.

Går du också DBT???



jag har beställt dom från dinsko resp have2have.se

/

Hanna

2010-10-28 @ 07:58:50
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
caroline

du är en bra tjej ovastt vad som händer!

finns altid här dej

2010-10-28 @ 21:32:49
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0