Ja vad ska jag säga

Sitter nu här framför datorn och beundrar Ellas design av min blogg, kunde inte bli bättre. Gillar ju rosa och Hello kitty.
Annars idag har jag inte gjort så mycket, slappat i soffan och varit ute och gått.
Pysslat lite med de saker jag köpte på Lager.. en rosa ram och lite annat smått och gott.
Hoppas att jag snart ska kunna ta ut min permis och åka hem till mamma och där också träffa L.
Imorgon är det missbruksgrupp, bibblan och städa. Ganska mycket blir det för det är inte många timmar mellan varje grej.
På tisdag kommer kära mamma och hennes pojkvän hit, ska bli trevligt att umgås med dom lite. Ja vad kan jag mer skriva..inte mycket...

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0