Jag måste nog skriva lite...

Hur är det med Angelica?
Ja vad ska man säga, jag sover inte särskilt bra det blir väl ungefär 3-4 timmars sömn/natt. Och detta i sig gör så att jag blir alldeles konstig i hjärnan. Den går i 190. Jag kan inte tänka klart och röster påverkar mig.

Vad gör du om dagarna?
Jag har något litet att göra varje dag.
Måndag: Missbruksgrupp och praktik
Tisdag: Vattengympa, städa och tvätta
Onsdag: Skola
Torsdag: Syterapi
Fredag:Syterapi
Lördag: Laga mat
Söndag: Tipspromenad
Sen har jag lite samtal, stadsperm, frigång mm

Hur många bloggar följer du?
Allt som allt blir det väl ca 6st
Flitigast läser jag nog Carro och Karolinas (länkar finns på sidan)

Vad har du gjort idag?
Idag har jag träffat Lisa, vi har gått på stan lite och sen käka vi lunch. Därefter var jag på syterapi. Sen har jag också städat rummet och duschat.

Vad ska du hitta på i helgen?
På lördag ska jag nog ta en stadsperm och sen på söndag ska jag gå tipspromenad och träffa mor.

Vilket är ditt främsta mål för din framtid?
Mitt främsta mål är att komma härifrån (växjö). Och att bli så bra som jag bara kan.


Ja detta var väl allt jag kunde komma på att skriva om.
Nu på schemat står det TV...

kram
ANKi


Kommentarer
caroline

tiden i växjö får ta sin tid,

dy måste ju blir bra,och klara allt de jobbiga.

sedan väntar ett bra liv.

När du är redo kan du göra allt.

Du är en stark tjej ed en bra vilja.

du kan komma hur långt som helst

2010-10-07 @ 23:00:28
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Jazzy

Inte roligt att inte få sova ordentligt, sömnen är ju faktiskt det viktigaste i livet, iaf om man ska tro på det läkarna säger. :/ Jag hoppas du hittar något sätt så att du kan få sova mer! <3

2010-10-07 @ 23:08:02
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0