Jag vill skriva

Jag klarar inte av en dag utan att skriva något. Jag var dum som får andra att oroa sig för mig. Men det blir ju ganska personligt här på bloggen. Jag vill att det ska vara så men nu ska jag verkligen tänka lite innan jag skriver. Inget illa ment mot någon!
Just nu är jag ganska speedad, håller igång från morgon till kväll och käften går i ett. Låter det kul??? NOT! Jag känner att jag kan vara en pina för många som inte orkar lyssna på mig men jag kan inte hjälpa att jag är igång så mycket. De har dessutom ändrat i min medicin igen nu ska jag ta en ny dos abilify, de har höjt den. Får väl se om det gör någon nytta. Idag har jag dessutom fått lämna "pissprov". Varför vet jag inte, eller rättare sagt jag har ju mina aningar.
Har också varit hos optikern, lite försämrad syn men behövde inte nya glasögon. Vi bestämde att vi skulle avvakta några månader till med tanke på att jag bara har haft de gamla i 1 år knappt.
Imorgon ska jag ha skola och på kvällen ska jag åka till Länkarna i Alvesta. Det var allt de..

Kram
ANKi



Kommentarer
ingamaj

Hej du skriver bra författare borde kanske va något!!???

Nu ska vi natta oss kramen ingamaj

2010-10-26 @ 22:48:48
vienna

hej! Förlåt om jag tjatar. :-) ville säga att jag har 15mg abilify,och att ge den lite tid för man bli som du märker rätt speedad på den medicinen. Jag tar ju oxå xanor och eftersom jag har adhd så tar jag concerta och sen jag började med den tillsammans med abilify..så känner jag mig mer lugn i kroppen och knoppen ;-) innan gjorde mig abilify orolig i kroppen en ständig rastlöshet..inre oro..även om den funkade bra för övrigt. När jag låg inlagd så vart jag ju rastlös..men har ju sina naturliga orsaker..så det va det jag menade med att du skulle ha mer frihet..osv. Hoppas du får göra din utredning snart..som du skrev om. Ha det så gott du kan! ;-)

2010-10-27 @ 10:57:03
Anonym

...och jag tänkte...men eftersom jag inte vet om din/dina diagnoser..så kan jag inte säga om mediciner..så Men jag har ju xanor depå och den gör sitt..men den är farlig och är svår att få utskriven..så jag rekomendera bara den om det verkligen behövs..och depå som tas två gånger dagligen samma tid åtta åtta så funkar det bra då jag oxå tar propavan samtidigt..sen zopiklon. Menar att xanor depå som inte ge någon kick känsla och stannar längre i kroppen är bättre..ge en jämnare balans. Sen är det ju det andra jobbet..med sig själv som jag menar med att piller bara e hjälpmedel..ett bra sätt att börja med tillsammans med terapi och övning...ska inte säga att jag är lycklig nu..men sen jag fick min utredning och hjälp med det så är allt klarare för mig..kan se varför och svar på många frågor..som gör att jag kan vidare utvecklas..hi hi låter kul..men faktiskt sant! Jag har mycket bättre själv förtroende idag.. Och förstår mig själv och kan förlåta mig själv och förstå att jag inte e ensam och att den jag är innerst inne är en fin själ..precis som andra och jag gjort mina misstag..och att jag vill va lite crazy..that's ME. glöm gamla oförätter och problem ..det kommer nya..låter lite hemskt men så är ju verkligeten. Sen inte menat katastrof för det. ;-) ;-)

2010-10-27 @ 12:16:24
Ella Schelin - bellida.blogg.se



hejsan :)

skulle väll kunna hjälpa dig med designen,

kommenterar snart på din blogg & säger att jag har skickat ett mail där det står mer om vad jag vill veta & så för att göra en design.

säg till om du ångrar dig ;) <333

2010-10-27 @ 16:15:44
URL: http://bellida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0