Morgon Morgon

Då var det ny vecka igen. Jag hatar detta. Idag skulle medicinändringen träda rum. Det enda som sker är att han hartagit bort medicin och minskat. Han minskade på min sömnmedicin så nu kanske jag inte sover för fem öre. Jag är rädd. Rädd för Lasse, hem emsöker mig konstant. Jag vet inte vad som är vad längre, jag går rakt in i drömmarnas värld. Hur ska jag då veta när jag är borta. Jag är ganska nära "borta". Men drömmarna kan vara hemska som mardrömmar. I min värld, är det inte toppen.
Jag vet att det är folk som är ute efter mig och jag ser tecken överallt. Jag vet att det är så för jag kan tyda de mystiska meddelanden som jag får. AKTA, SE UPP! KOLLA BAKOM RYGGEN!....
Jag är rädd att de ska ta mig och föra mig bort. Det kanske är aliens som ska föra bort mig. Jag vet inte för jag har inte sett dem. Men jag vet att de är nära. Nära Nära... Det mystiska kommer för att hämta mig. Taga mig bort.
Inget är sig riktigt likt längre...
HJÄLP!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0