så här känns det..



Ja vad mer kan man säga när man denna dag har varit inne på ronden. Det ska justeras bland mina mediciner men inte förräns på MÅNDAG...alltså jag ska gå och vara så här speedad resten av helgen. Jag pallar inte det. Jag hatar det.
Och sen påpekade han något om min vikt också, jo jag är kraftig tack vare all den neuroleptikan som jag stoppar i mig. Och det sa jag till honom: Om inte du hade gett mig all denna medicin så hade jag kanske inte behövt gå upp så mycket i vikt. För så stor som jag är nu har jag aldrig varit. Han ville också att jag skulle till sjukgymnasten och få kostråd, men snälla. Jag har haft en ätstörning så jag kan det där på mina fem fingrar. Och det värsta är nu att dessa tankar har kommit tillbaka tack vare hans kommentar. BANTA BANTA BANTA BANTA!!!!!!
Jag vill bara gråta...snälla ge mig lite peppningom hur jag ska klara av denna helg som nu stundar...

kram
ANKi


Kommentarer
caroline

en del kommentarer sätter igång mycket.

och de borde läkarna veta.

2010-10-14 @ 19:50:56
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Vienna

man kan inte bara förlåta andra jämt..Man måste förlåta sig själv först och främst. Det är en lång process..men för att finna styrka och växa som människa och finna sin identitet och därmed bli fri. Frid i själen! Är ej religiös :-) Ha en god helg. Hoppade in på din blogg bara..

2010-10-15 @ 14:23:25
Vienna

förresten på tal om mediciner så är Abilify en bra neuroleptika som inte ger vikt uppgång. Den verkar oxå på ett annat sätt än dom övriga. Åt själv zyprexa och gick upp tjugo kg så vet hur det känns. Ha det gott!

2010-10-15 @ 14:28:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0