Svårt

Haft svårt att sova i natt. Haft myrkrypningar och somnade inte förräns klockan var närmare 03. Sen upp igen vid 5.

Idag händer det inte mcyket. Ska nog vara med på vattengympan. Men jag har ingen baddräkt som döljer mina ärr, hoppas att jag vågar vara med iaf.
Annars så ska jag städa och tvätta idag. Det behövs verkligen tvättas för jag glömde det förra veckan, det är tur att jag har ganska mycket kläder.

Återigen ber jag om hjälp när det gäller designen. Det behöver inte vara så märkvärdigt...snälla någon hjälp mig..

kram
ANKi


Kommentarer
ingamaj morfar

Hej denna var lättare att läsa med rosa.

Hoppas att dagen är någotsånär ikväll har vi jullas hus med visor o lyric kramen

2010-10-05 @ 15:40:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0