upppe i ottan

Så då har man snart varit uppe i 2h. Kan inte sova för allt smör i världen. Jag vaknar ständigt tidigt om morgonarna.
Men jag har fått mitt härliga kaffe och E har bakat scones till oss.
Idag är det tänkt att jag ska prova att ligga på spikmatta, är lite skeptisk till detta men jag får väl ge det en chans.
E föreslog också att jag ska ta ett fotbad och ta hand om mina fötter i kväll med massage. Blä, tycker inte om när folk pillar på mina fossingar. Men jag får väl ge det också en chans. Allt för att jag ska kunna sova.
Har fortfarande problem med mina myrkrypningar, tar medicin mot det varje kväll annars är det ett par bångstyriga ben som jag har att göra med.
Ja vad ska jag mer hitta på idag?? Jag ska laga mat och sen kanske cykla in till stan på stadsperm. Vet inte än om jag gör det men jag skriver upp det på tavlan iaf.
Annars är det fortfarande kaos i min hjärna detta bådar inte gott. Jag måste helt enkelt stå ut i denna känsla ett tag till, även om det är jobbigt.
Hoppas ni alla får en bra dag..
kram
ANKi
p.s Vienna, jag hittar inte din adress, så det blir svårt att få kontakt med dig d.s


Kommentarer
Victorida

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-12-20 @ 14:32:56
URL: http://victorida.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0