utdrag 2...

....Lasse är på mig, han är ute efter mig. De vill sätta dit mig. Han säger att det finns människor som är ute efter mig. Jag kan inte gå säker någonstans. Överallt kan de finnas. Jag vet inte vad de ska gör med mig men antagligen ska de mörda mig. Och om de ska mörda migså måste jag verkligen vara på min vakt. Jag kan inte lita på folk. jag måste ju vara beredd på en attack. Hur ska jag vet hur de mörka ser ut? För mörkret är på väg för att hämta mig. De viker visst inte av för någon. Lasse han verkar vara en av de mörka och det tycker jag är konstigt, för häromdagen så var han ganska snäll. Det är ju yttligare ett bevis på att jag inte kan lita på någon. För rätt som det är har någon bytt sida. Jag vet inte längre vilka som är på min sida. Hur märker jag det? Syns de? Morgonen kom och jag var borta. Inte Angelica längre. Drömmarna har tagit över. det är i drömmarnas värld jag lever. Jag lever med änglar och demoner. Änglar kommer till mig för att få hjälp och demonerna kommer för att ställa till det för mig. Men det är svårt att se skillnaden på dem. De kan klä ut sig till något som de inte är. Och det är som sagt så att jag måste vara på min vakt...


Kommentarer
ingamaj morfar

hej tokigt att du har det såå hemskt vet personalen om hu du känner det????

Mamma???

Skulle vilja hjälpa men vet inte med vad???

maktlös!!!

Kramizzar ingamaj

2010-10-19 @ 19:16:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0