Vad sysslar ANKi med

Vilken bok läser du?
Sofies värld av Jostein Gaarder

Vilken musik spelas i din radio?
Cookies n Beans och Amanda Jensen

Ditt favoritplagg just nu?
Joggingbyxor och hoodtröja + mina SVEA-kläder

Vem får du mest sms ifrån?
Linus

Äter du till frukost?
MÜsli och yoggi

Dricker du helst?
Kaffe och kvällsro (te)

Favoritaffär?
Kompaniet

Hur ska du spendera din tid idag?
Jag ska mestadels sitta hos en psykolog

Andra bloggar du läser?
www.kampenmotmittliv.blogg.se
www.ledsenflikkastankar.blogg.se
www.bokstavsbarnet.blogspot.se
 + en del andra som jag bara kikar in på ibland.

Önskar du mest av allt just nu?
Att jag hade haft en egen lägenhet så att jag kunde komma och gå precis som jag ville. Inga regler från andra bara mina egna.

Vad gör dig glad?
Att se när andra blir glada.

Vad gör dig ledsen?
När mitt mående inte är på topp och skitsnack

Vem gör dig glad?
En som börjar på L och en som börjar på S

så då har jag förspillt tiden lite grann. skriver mer sedan när jag varit hos psykologen.
kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0