AHh jag är verkligen kass på detta

Jag har verkligen blivit urkass på att blogga, jag vet inte varför men så är det iallfall.
dagarna har sin gilla gång men jag kan verkligen säga att jag är trött på att vara i Växjö, hoppas att jag snart kommer härifrån. Men allting tar en sådan himla tid när man som jag har bytt kommun.
Pratade med läkaren i torsdags och sade då att jag vägrar att vara här i 6 månader till. Nu ska vi försöka skynda på allting för att jag ska få komma hem, men han min käre läkare kommer inte att skriva av mitt LPt utan jag kommer att få ett "öppet" LPT. Och det gjorde ju mig inte direkt gladare, jag hade ju hoppats på att få bli en fri flicka men det blir jag inte bara sådär tydligen.

Det händer inte så mycket på tallis nuförtiden, vi gör inte mycket utan dagarna bara går liksom. Trist i verkligheten, men iof så är det ju ingen direkt verklighet. Men jag är trött på den iallafall.

Nej nu ska jag festa loss denna lördag med att lyssna lite på spotify, vänta in E som nu får rapport och sen kanske lite kli på ryggen.

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Håller tummarna på att dem kan snabba sig !

kram

2011-04-02 @ 22:00:54
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
karolina

Hej gumman. Hoppas verkligen att det kan gå lite fortare nu, så att du snart får komma hem igen. Saknar dig, vill gärna träffa dig när du kommer ut ifrån SSS. Ta väl hand om dig vännen.



Kramar Karolina



ps. har förresten ny blogg nu, eller ny adress.... så nu har du den också :) www.karolinapetersson.wordpress.com



2011-04-04 @ 12:13:32
URL: http://bokstavsbarnet.blogspot.com
Linda

Hej Anki



Snälla Anki kan tänka mig hur jobbigt du har det. Jag vill att du kommer tillbaka till Talludden, alla dina friförmåner kommer att dras in och det kommer att ta lång tid för dig om du inte kommer tillbaka.

2011-04-04 @ 16:22:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0