AHHHH

Jag vet inte vad jag ska skriva idag men jag har det ganska tufft inom mig men jag visar inget för det är inte lönt, jag vill komma härifrån så det är väl bara det som spökar antar jag.
Snart ska jag ha TS med en personal, första gången med det och jag hoppas att det kommer att kännas bra. Annars inte mycket som händer här, dagarna har ju sin gilla gång om man säger så.
I avdelningen jämte oss så sitter en som jag träffade på 59an när jag var där, det är väl allt som hänt sedan igår.
Jag fick inte komma in på ronden idag heller, jag lär väl aldrig få prata med den där jäkla läkaren någon gång. Jag får väl helt enkelt må som jag gör för det är ju ingen direkt som frågar hur det är eller något sådant.
Än så länge är det inte någon planering för Tallis, dels för att jag inet vill dit men också för att jag vill sticka härifrån och dra ner till skåneland igen. Ja ja, sånt är livet.

Ha de gött, haj
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0