Dagarna kommer och dagarna går

Ja så ser en helt vanlig dag ut inne på avdelning 64, inget speciellt som händer. Någon lagar mat, någon checkar film och de flesta bara chillar fram tills de är dags för solrosen. Solrosen är våran kiosk inne på kliniken och där finns det mesta tillgängligt men just nu har jag inte så mycket pengar så jag får nöja mig med det lilla, får pengar imorgon men det mesta kommer att gå till räkningar igen. Deklarationen har också kommit men denna gången får jag tillbaka och slipper betala, skönt att ha det också fixat. Man är liksom lite off från verkligheten här inne men det är väl man på allt sådana här ställen, det finns liksom ingen vardag utan allting bara flyter samman. Visst när det är vardag så känns det lite bättre men man är ändå off från det mesta, tur är väl då att nu har vi ju internet på våran dator så då går ju iallfall någon timme men annars så segar man bara fram. Men jag saknar inte Tallis, var där igår och hämtade kläder men det kändes inte bra att vara där. Så dumt bara, jag blir liksom bara irreterad och vill sticka hela tiden. Då kanske det är bättre att vara inne på avdelningen för här är det liksom låst och man kommer ingen vart. Kanske låter dumt att man hellre är inne på en vadelning men just nu känns det tryggare för min del och då ska man väl vara här. Ska snacka med H eller L imorgon och berätta hur jag känner, det är liksom lika bra att lägga alla kort på bordet för att få det bästa utav allting.
Den 4e maj kommer dom från blekinge och karlshamn för att snacka med mig och planera min framtid i den kommunen, jag hoppas att de säger att jag ska ha eget boende för det är ju det jag vill, sen frågan om allting runt omkring det struntar jag i, jag vill inte ha med psykitrin att göra men tydligen så ska inte läkaren här skriva av mitt lpt utan jag ska ha ett öppet lpt och det säger jag bara skit för.
Jag saknar viss personer där ute och en person är jag riktigt orolig öfr, jag får ingen kontakt med henne på fejjan och inte någon annanstans heller...hoppas verkligen att inget har hänt. K jag tänker på dig ska du veta!!!

ha det gött haj
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0