Undra som en flundra om gäddan är en fisk

Ja vad ska man skriva på denna bloggen egentligen, jag undrar om det verkligen är någon som läser den?? Jag har ju inte så hög statistik liksom så då lockar det inte att skriva här. Jag vet ju heller inte om vad jag ska skriva, hittar liksom inget speciellt tema att skriva om. Jag är nog ganska tråkig som person men det är ju så också att det händer inte så mycket i mitt liv just nu eftersom jag är inne på en avdelning och får inte gå ut eller nåt och då händer det ju faktiskt inte så mycket. Jag hospiterar det är allt som händer i mitt liv, jag kan ju inte skriva om dom andra på avdelningen för det är ju inte snällt..ja ja vad är en bal på slottet när man är på regionpsyk..hmmm lockand skulle jag vilja säga..Jo visserligen får vi sitta vid datorn ibland men det är bara en timme om dagen så det är ju 23 andra timmar till men som sagt det händer ju inte direkt något och d¨å blir det bara bla bla bla och inget kul att läsa...ja vad ska jag med denna blogg till egentligen??? Undrar om någon kan svara på detta???

ha de gött haj
ANKi


Kommentarer
caroline

JAG LOGGAR IN PÅ DIN BLOGG VARJE DAG!!!!!

de ger mig mycket, saknar dej så... och jag vill mer ä n gärna läsa din "tråkiga" vardag inlåst...

bara jag får läsa några rader om hur du mår och har de...

saknar dej grymt mycket..... hoppas vi ses snart.... love you fina vän

P.s nu när du är på avdelningen har du din tele då?

all styrka till dig från mig och vovven

2011-04-20 @ 23:02:51
URL: http://carolineshemligatankar.blogg.se/
Johanna

Jag läser din blogg :-D

2011-04-21 @ 10:21:40
URL: http://abnormal.bloggsida.se
Jannike

Jag läser din blogg när jag kommer ihåg det. Vill att det ska bli oftare, vill ju veta hur det är med dig och vad som händer.

Ta hand om dig och se till att komma ut från avdelningen. Lättare sagt än gjort, det vet jag. But I know that you can do it.

Hug Hug / Jannike

2011-05-01 @ 08:05:52
URL: http://waruikokoro.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0