Ut till Tallis

Idag ska jag ut till Tallis och hämta lite kläder som jag måste ha nu när jag är uppe på avdelningen och hospiterar. Detta gör jag dagligen så det behövs ett litet gäng med kläder.
Annars idag så händer det inte så mycket, jag har min timme nu vid datorn och då hänger man mest på fejjan för att se vad som händer med alla där ute.
Jag hamnade i det blå teamet här igen, det är knappt några kvar sen jag flyttade härifrån i somras ut till Tallis, det är bara en kvar från det gamla teamet men det gör inte mig så mycket. Det enda som gör mig lite orolig är att jag inte får vara med H som det var tänkt men jag lär mig väl leva med det också, det är smällar man får ta när man gör en svängom ute i det fria.
Nu så ska jag ta mig en titt ute på Youtube, kramis alla..

ha de gött haj
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0