Vill bara berätta

Jo visst jag drog från tallis. Men dagen efter kom jag tillbaka med lite skit i kroppen tyvärr. Men jag hade det bra när jag var på min bondpermis, livet bestod då inte av några bekymmer allt var harmoniskt. Jag mådde helt enkelt bra. Kanske tack vara det som jag intog kanske men det var ändå bra, har aldrig någonsin haft den känslan i kroppen av att vara helt fri från jobbiga tankar och diverse andra problem.
Nu sitter jag inne på kliniken igen, min plats på Tallis finns inte längre, det är fullt där ute men jag sörjer inte, jag arbetar på inifrån kliniken och från 64an. Jag är fortfarande på väg ut härifrån men visst det kommer att ta tid.
Visserligen så saknar jag ju de tjejerna som är ute på Tallis men det är inget jag kan göra något åt utan det är som det är nu och jag får helt enkelt infinna mig i det.
Dagarna här inne på avdelningen är ju som sagt var väldigt tråkiga men jag sitter och snackar med de andra tjejerna och har det trevligt med dom.

Men det var som sagt var skönt att vara iväg , vara på hemmaplan. Träffa gamla polare och hade det mysigt. Kristianstad är en sådan stad där man kan ha det mysigt, bra väder hade jag också.

Nu sitter jag här vid datorn inne på kliniken och chillar, ska nog chilla resten av dagen också...

ha de gött, haj
ANKi


Kommentarer
Julia

tänker på dig !

2011-04-15 @ 16:16:20
URL: http://somethingyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0