Bytt rum och jag stannar ett tag till

Nu har jag fått byta sk sida här på PIVA el PAKA eller vad fan det nu heter. Jag önskar så att jag slapp vara här men så är icke fallet. Men men om en vecka går mitt LPT ut så då sticker jag långa vägar härifrån.
Haft möte idag och det gick inte riktigt som jag ville, får stanna kvar här för de tar inte emot mig på avdelningen i karlshamn...ja ja. Nu är jag dock här i karlskrona och svårt är det för min nära att ta sig hit, det är ju fasen nästa lika långt upp till växjö som hit här.
Ja, möte, hmmm min öppenvårdsläkare, visste inget om mina demoner, det var något helt nytt för henne. Ja vad ska man säga, jag blir bara så jävla less på detta. Orka mera liksom...fasen börja om helt på nytt igen. Lära känna nya människor från mellanvården, de kommer hit på torsdag på en liten "date". Sen ska de komma hit med jämna mellanrum, dock ganska intensivt för att jag snabbt ska lära känna dom. Nej orka mera liksom, nu tar jag en cigg och en kopp kaffe...
kram
från
lilla
mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0