Det var de det

Lugnet som så fint hade lagt sig skriker med sin frånvaro, ångesten kryper under skinnet och jag önskar inget alls. Skulle träffat doktorn idag men han var uppbunden på en annan avdelning, så ingen meds mot demonerna. Jag fick ju en spruta i lördags men den har klingat av så nu är det bara att stå ut och ingett annat. Annars har dagen bestått av att bara sova, inte sovit så mycket de andra dagarna då jag mest har haft en massa myrkrypningar, villket resulterat i att jag sparkat mig till sömns. Hur det blir i kväll får väl väntas och ses. Nu är den vanliga medicinen intagen så jag lär vara nockad om sisådär en halvtimme, hoppas hoppas på lite sömn. Skulle ringt en kompis i kväll men jag vet inte om hon är vaken eller inte, ska kanske ge det ett försök om några minuter.
kram
i
allt
kaos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0