Förvaltningsrätten idag 11:00

Natten må hända har varit sådär, vaknar upp, fryser och går in och röker med en personal. Törstig får ett glas nyponsoppa. Går och lägger mig igen. Detta är dagen som jag ska infinna mig i förvaltningsrätten här i karlskrona. Anledningen till detta är att jag överklagat mitt LPT-beslut som togs för en vecka sedan.
Så när som jag till slut steg upp så kommer de och säger att jag ska snacka med läkaren, hmm tänker jag?? Jo då visar det sig att den ordinarie läkaren här inte ska vara med i FR senare idag, han var visst tvungen att åka på annat håll. Jag får då veta att denna "nya" läkaren ska sitta med på förhandlingarna. En som träffat mig först idag, bara några timmar innan FR. Konstigt, hur ska han sitta och förklara sig hur min fortsatta "vård" ska vara, han känner inte ens mig. Kan man bli skogstokig för mindre???
Han ville ha reda på lite om vad som skulle tas upp där idag, men hallå LÄS till dig det istället. Han har inte med mig att göra så varför ska jag snacka med honom???
Nu är klockan snart 10 och det är endast en timme kvar, jag snusar lite i medvetandet för jag har tagit en liten VB. Hur ska detta kunna gå till min fördel??? Ingen kommer ju att lyssna på vad jag har att säga, det har de inte gjort innan så varför skulle de göra det nu??
Livet är inte rättvist,varför ska jag ha demoner som är som små människor som sitter och klamrar sig fast i min hjärna. När hela livet känns som en enda stor mardröm, när livet är som ett TV-spel. Det är det ingen som kan förklara för mig!!! Jag frågar personal varför jag känner som jag gör och det enda de säger är att de hänvisar mig till läkaren...allt ska hänvisas till läkaren. Nu sade denna läkare också att personal hade skrivit att jag var orolig för att mitt LPT ska släppas...va fan det har jag aldrig sagt, det jag sade var att jag var orolig att det inte skulle släppas...fasen vad de vrider och vänder på detta helvete. Jag börjar verkligen tröttna på detta sk liv. Jag om ingen har ju rätt till att bestämma vad jag vill och ska göra med mitt liv. Fan ta den som tar bort den rättigheten för mig!!!
kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0