Ingetting

Just nu är livet absolut ingetting, jag bara går här och vankar av och an. Och som jag förstod det hela rätt så kommer det inte att hända något förräns nästa onsdag,alltså en vecka dit. Då ska det vara ny vårdplanering och nyasaker ska bestämmas. Vad vet jag ännu inte men något blir det väl. Skutan är ju skutan liksom och det dom har att erbjuda mig kanske inte räcker, ingen vet. För tydligen måste jag ha mer hjälp än vad jag har nu och något att göra.
Så nästa vecka är det möte, då ingår, psykakuten, öppenvården, mellanvården och kommunen, en hel drös med andra ord. Och jag som hatar möten.
Ja som sagt jag går här inne och absolut ingetting händer, man ser folk komma och gå och så sitter man själv kvar här ett tag till. Dock råkade jag nog skriva fel igår, det är 2 veckor kvar på mitt LPT, så det är bara för dom att sätta igång för jag stannar inte en minut längre.
Så om jag nu måste får jag väl ta en dag i taget...blä för det   men imorgon kommer mellanvården hit på möte med mig, iallfall något...
kram
från
mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0