Ja då var man här igen

Detta jävla skitställe där man aldrig får vara ifred, dessa demoner som hela tiden säger en massa saker och man vågar inget säga för det kommer alltid att vändas emot en även om dom säger att det inte gör det. Dom bara ljuger, det kommer att användas mot mig, allting jag säger. Jag hatar det. Och jag kommer ingenstans heller, jo för jag sitter med vad de kallar för LPT, jovisst haft det innan men nu känns det riktigt jobbigt. AHHHH
Hela vida världen är emot mig och vill sätta dit mig. Och jag sitter och kan icke fly...fasen vad de gapar hela tiden jag vill vara ifred nu så jag kan gör något men jag kan icke göra något...hemskheterna drabbar en ibland.
Jävla doktorer som icke vill släppa hem mig...de ska få


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0