Lille vän och lille vän...ta dig i brasan och håll käft

Märks det att jag är arg, visst här finns många sjuka människor men de kan iallfall lära sig lite vett. Komma in till dator och säga lille vän vad håller du på med??? Han tror verkligen att han är nåt men det är något lömskt över honom och jag klarar verkligen inte av denna person, hoppas innerligen att han ska åka hem idag så att jag kan börja slappna av,,,han skrämmer mig så den mesta tiden är jag inne på mitt rum och ugglar. Han är helt enkelt hemsk...usch usch. Men man kan ju inte hjälpa att man är sjuk men bara för att man är sjuk behöver ju inte det betyda att man är helt crazy...han har nog mer innanför pannbenet än vad det verkar...han kanske vill vara sjuk.??
Men attans vad jag tänker dra när mitt LPT löper ut för det är så att det försvinner den 30e, och då pyser jag härifrån, för det är ingen som kan tvinga mig till att vara här, jävla skitställe. Och sen vill de att man ska börja lita på folk men jag har gått på den niten innan, personal har lovat en massa och sen har de bara kasserat allting. Så har det varit med vissa härinne också så varför ska jag börja lita på folk, nej du tack....
Men det tär på en att vara här, man går från rummet till rökrummet till datan och sen igen på rummet. Rummet är min enda frizon, visst finns demonerna men där har jag bara mig själv och det kan vara himla skönt ibland att slippa de andra, dock finns det där lilla fönstret men det stänger jag alltid igen, jag vill vara ifred ibland, ingen ska kunna få möjlighet att se mina svagheter, det kan vara farligt. Ingen ska få se innanför mitt skal, aldrig någonsin ska detta vara möjligt för någon....
JA HAN TROR ATT HAN ÄR NÅT...MEN FÖR FAN SKAFFA LITE VETT SÅ KANSKE DU BLIR MÄNSKLIG...JÄVLA FANSKAP...
Kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0