man blir kvar här

yepp så blev det, förvaltningsrätten bestämde med hårda ord att tvångsvården skall fortsätta. Hade ett litet snack med en av skötarna efteråt, jag ska ge det en chans, men ack så ambivalent jag är. Hur ska jag fixka detta? orkar jag stå emot mina demoner?? vad är det för vård här liksom??? PIVA är ju ändå PIVA. men nu kommer jag att stanna här ett tag, hur länge vill de inte säga men det blir nog några veckor hmmm jag vill men vill ändå inte. Hur ambibvalent kan man bli egentligen????


Kommentarer
caroline

jobbigt vännen!!!! Hoppas du snart mår

lite bättre igen. tänker på dej finaste!!

2011-08-11 @ 22:35:42
URL: http://carolineshemligatankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0