Medicin medicin

Att de var så dumma att inte säga till mig att sprutan som jag fick inte skulle börja hjälpa förräns en vecka efter jag fått min andra spruta. Hur kan de vara så fräcka att inte nämmna detta??? Ja ja, nu har de höjt en medicin så att jag ska få någolunda ro i kroppen. Det är samma medicin som jag tar bara att de har höjt den. Har dock lite marginal kvar på den så den kan höjas yttligare 200mg om det skulle behövas. Så visst kämpar jag, ibland går det bra och ibland sämre....Jag hoppas att detta ska hjälpa. Fin personal här som hjälper och stöttar, fast ibland är jag lite rädd för dom för vissa kan se bakom det där skalet jag har. Lite jobbigt tycker jag att det är...
Börjat skriva dikter igen, kanske kan det bli en bok om ett tag...vi får vä la se..
kram
ANKi


Kommentarer
caroline

Styrke kram till dej fina vän...

Tänker mycket på dej..

va rädd om dej..

2011-08-20 @ 12:33:59
URL: http://carolineshemligatankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0