orka skriva

varför ska man skriva om man inte direkt har några läsare???


Kommentarer
Sussi

Jag har precis hittat din blogg, men har läst lite längre bak i tiden också. Skulle vara kul om du fortsatte blogga, tycker iaf jag ;)



/Sussi

2011-08-03 @ 17:32:50
URL: http://rage-blackout.blogspot.com
Hanna

Det går i perjioder. men dom perjioder jag själv

bloggar mera regelbundet

och kommenterar andra bloggar får jag mera läsare.

Sedan så iallefall jag bloggar för min egen skulle och få skriva av mig.

kramar

2011-08-03 @ 20:20:08
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/
Karin

Jag läser ju... KRAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-10 @ 08:48:58
Maria

Jag vet att det kan vara ett sätt att reda ut tankarna, att skriva, göra det enklare för sig själv att reda ut det som snurrar runt i skallen. Det kan dock inte vara lätt med en röst /er som säger till en vad man ska tänka o göra. Var envis o tro på dig själv. Hoppas du får något att göra snart, skingrar tankarna. Gå ut o gå i en timme(varje dag), gå till ett gym o träna, låter simpelt men om kroppen är trött somnar man lättare. Har man sovit orkar man stå emot bättre... Det är inte lätt att förstå det du går igenom, bli inte arg på mig, ska försöka förstå bättre... Det har ju hållit på ett tag o enkelt att lösa är det inte, nä... Du kan väl fortsätta skriva, du hjälper alltid någon.

Ha det så gott du kan o var rädd om dig.

Kram Maria

2011-08-16 @ 21:22:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0