vad fasen ska man göra???

Här sitter man fortfarande i karlskrona med sitt LPT, precis pratat med en i persnalen och hon tror inte att jag får komma hem i slutet av veckan. Men doktorn sa det att om jag mådde bra så fick jag det men de har tydligen sett att jag inte mår så bra, attans att det ska lysa igenom allting. Visst jag mår verkligen skit när demonerna styr mig nästan dagligen. Men jag vet inte om de fattar riktigt vad det handlar om för vissa kan man säga som man känner och sen säger de ändå bara att "jag kan inget göra, det är doktorn som bestämmer" Just nu hatar jag den repliken....ja ja, förvaltningsrätten på torsdag då får vi se vem som har rätt..


Kommentarer
Heléne

Massa massa styrkekramar till dig <3

2011-08-09 @ 22:14:12
Johanna

Hoppas verkligen att du kommer må bättre snart!!

2011-08-10 @ 21:36:14
URL: http://abnormal.bloggsida.se
Johanna

Hoppas verkligen att du kommer må bättre snart!!

2011-08-10 @ 21:38:17
URL: http://abnormal.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0