Vart fan tog livet vägen??

Sitter och undrar vart fan mitt liv tog vägen...dock känns det som om jag inte haft ett liv sen kära farfar dog -92. Undra hur livet skulle varit om jag hade haft honom vid min sida??? Och farmor, -jag går i kyrkan för din skull. Tänker på dig och önskar dig fint där du nu är.
Ångest är bara förnamnet, vilda timmar i min hjärna. Orka med detta liksom. Hur fasen ska jag orka, vill bara sova bort mina dagar. Rädd för vad som väntas bakom nästa hörn. Demoner som lever sitt eget liv, de styr mig. Låter kanske konstigt men jag har liksom inte mycket att säga till om. Bladder bladder i skallen, dagarna i ända. Detta är mitt liv nu men samtidigt ändå inte. ORKAR INTE!!!
kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0