Arg eller vad jag nu är

Sitter här vid min dator och vet inte vad jag ska göra av alla känslor. Mycket som pågår i min hjärna just nu. Men jag vill så gärna flytta härifrån nu på en gång, hem till blekinge och alla vänner och familjen. Kanske skaffa sig en liten vovve.
Men vad ska man göra med alla känslor som finns i min hjärna just nu. Jag önskar att jag kanske hade ordning på kaoset som jag brukar ha men det är ju inte så lätt. Det är inte ordning och reda men jag vill ha det. Önskan vill bli av.
Jag är så arg på en person, det är nog bäst att jag är där jag sitter nu, hmmm jag talar i gåtor men det är ju det jag är bra på..
kram
ANKi


Kommentarer
Anonym

sv: Klart jag kommer ihåg dig! <3 hur är det nu då och går det bättre än tiden som varit? kram!

2011-02-22 @ 22:32:30
Cilla

sv: Klart jag kommer ihåg dig! <3 hur är det nu då och går det bättre än tiden som varit? kram!

2011-02-22 @ 22:32:40
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0