Baddräkt inhandlad

Så nu kan jag gå och bada imorgon, blev en svart baddräkt från stadium, inge speciell men helt ok ändå. Jag kommer att använda den iaf.
Har precis ätit lunch och nu sitter jag på rummet med min kära dator. Att det kan vara så skönt att få vara på fejjan igen och prata med vanligt folk (vad man nu kan kalla vanligt) men iaf, jag har lite kontakt med omvärlden och med alla nära och kära från lister och andra i hemtrakterna.
Snart ska vi få besök här på Tallis, det är en kvinna som kommer att bli vår sköterska här ute. Hoppas att hon är trevlig men man vet ju aldrig, L sade att hon var det iaf.
Nej nu tänker jag läsa lite andra bloggar och uppdatera mig...

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0