Host host

Varför ska jag hosta varje gång jag vaknar om natten. Det är ett störmoment, och dessutom har jag ju fått en spricka i mitt revben så det gör ju ont att hosta.
Blev lite obekvämt igår kväll här. Bråk om ett litet smörpaket, men men det var ju igår det.
Jag gick och lade mig ganska tidigt, redan vid halv nio. Jag var så himla trött att sängen lockade alldeles för mycket.
Fick också reda på när pappa och Anne ska gifta sig, det blir den 22e Juli, härligt med sommarbröllop.
Nu sitter jag och dricker kaffe, ska snart upp på rummet för att kolla in fejjan.

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Jobbigt med hostan.. :( hoppas de går över snart !

sv:

aa jag tror jag vet vem du menar men hon har bytt blogg..

kram

2011-02-23 @ 07:11:15
URL: http://somethingyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0