Humöret pendlar

Just nu pendlar mitt humör ganska mycket, jag kan gå från att vara ganska pigg för att sedan snabbt bli ledsen. Jag vet inte varför det är så men jag hoppas det blir bättre på den biten sedan. Jag trivs här ute på Tallis, funkar hur bra som helst med de andra tjejerna, visserligen saknar jag vissa uppe på 59an men det är ändå bättre att vara här.
Idag har jag varit på CityGross med L och handlat, det blev en hel del kassar men det gick snabbt och allt var avklarat på ungefär en timme. Imorgon ska jag till Grand Samarkand för att inhandla badkläder, detta för att jag ska börja på bassängträning på onsdag borta på rehab.

Tydligen ska det börja en sköterska här ute som kommer att vara här ca 30%. Vem det är vet jag inte men L sade att hon var trevlig. Så imorgon kommer hon hit för att hälsa på oss och se hur vi har det.

Jag kom att tänka på det att min blogg känns ganska B. Jag vet inte alltid vad jag ska skriva om och ofta blir det att jag skriver om hur det är på Tallis och vad som händer med mig, kanske inte alltid så kul att läsa men det är skönt att få skriva av sig. Men jag hoppas att jag kan fortsätta att skriva om samma saker som jag gjort innan...???? Kan jag det???

Nu ska jag snart städa toaletterna och sen blir det väl häng med K framför TV:n...

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0