Ingen bra dag

Idag är det en dag som jag ägnar mig åt kraftig tankeverksamhet. Det är rena rama kaoset i min hjärna, jag får liksom inte bukt med alla tankar och det mesta känns ganska jobbigt. Jag önskar så att det hade varit ordning och reda i hjärnan men nu är det inte det. Jag orkar inte dra upp alla de där hemska tankarna för jag vill inte göra någon orolig för det gynnar ingen så jag håller det mesta för mig själv. Jag biter ihop trots att jag inte får det för personalen men jag har ingen annan strategi just nu, jag ser det som så att jag bara måste orka mig igenom denna dag så att jag kan gå och lägga mig sen. Det blir väl en hel del tid framför datorn för att få tiden att gå men det är ett bra tidsfördriv när man vill vara bland andra men ändå vara själv.

En sak som stör mig är att jag inte kan koppla in msn, och jag som hade sett fram emot att få prata lite mer med annat folk så nu får det räcka med att jag sitter vid facebook många timmar om dagen. Men visst det kan vara ganska kul det med.

Jag har varit i varmvatten bassängen idag och haft vattengympa med en annan tjej och sjukgymnasten. Det gick helt utmärkt att röra sig i vattnet med min onda fot. Visserligen har jag gansk ont nu i min stackars fot men de går väl över snart.

Nej nu ska jag ner och ta en cigg för att sedan fundera över vad som ska intas till kvällsmat...

kram
ANKi


Kommentarer
vienna carlsson

hej angelica! Skönt att höra din utveckling framåt och att du mår bättre. Hoppas du inte är arg för mina knasiga kommentarer. Man vill hjälpa för mycket ibland. Och jag har d själv väldigt jobbigt..har inte ställt in adhd medicinen rätt än..men gjort ett asperger test och d visar sig att jag har kraftig adhd med utvecklat asperger drag och andra psykiatriska problem på d att jag gått så länge med obehandlad adhd. Men skönt att veta att jag inte har asperger/autism syndrom i alla fall. Så förlåt om jag skrivit knäppa kommentarer,hoppas du skriver till mig om d är något du stör dig på. Skulle va kul och ha dig på facebook har inte många där..men om inte så förstår jag. Skulle va kul och se din sida. Min är vienna carlsson. Vet inte hur den ser ut från datorn jag har bara mobil. Lånar dator ibland bara. Ha d så gott.!

2011-02-23 @ 17:57:55
Cilla

sv: Okej, jag tänker iallafall på dig och håller tummarna för bättre tider! Kram! <3

2011-02-23 @ 22:14:33
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0