Jag är tillbaka!!!

Så nu ska det bli reda på saker och ting igen. Jag är tillbaka på Tallis efter att ha varit lite mer än en månad på AVD 59. Jag mådde skit och har varit praktiskt taget instängd i mer än en månad. Men nu är det helt ok igen. Jag kom till 59an i början på januari och har varit där fram tills igår då jag kom tillbaka till Tallis igen. Unde min tid på avdelningen hade jag vak med tanke på de jobbiga tankar som befannn sig i mitt huvud. Men det vände snabbt efter att vi hade haft vårdkonferens i torsdags. Mitt mående kan som sagt var vända ganska snabbt bara de har ngt att komma med. Och det hade de nu.
Anledningen till att jag inte skrev så mycket i december var för att jag bröt fotleden och började må sämre igen. Men nu håller min fot på att läka och jag jobbar mig framåt igen. I slutet på mars ska vi ha vårduppföljning med mitt hemlandsting och hemkommun. Jag hoppas då på ett genombrott som snart kan få mig att få vända hemåt till Blekinge igen.
Jag har kommit ifrån lite med detta med att blogga men jag hoppas att jag snart ska komma in i det igen så att allting blir som vanligt igen.
Nu ska jag se vad mina bloggpolare har skrivit och sen får jag väl berätta för dem igen att jag är tillbaka...

kram
ANKi



Kommentarer
Julia

Ååå vad roligt att du är tillbax ! :D

har tänkt på dig och undrat vad som hänt.. men nu vet jag ju då. Låter iaf skönt att du är tillbax på tallis. Det kommer bli bra !

Och så klart jag kommer ihåg dig !!

kram

2011-02-20 @ 10:12:59
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Hanna

Härligt att du är tillbaja.,

Jag har varit jätte orolig för dig hjärtat.

Hoppas värkligen det håller i sig nu

att det vänder för dig.

Ibland måste man tyvärr få bakslag återfall

för att veta varför man kämpar för att bli frisk

Kramar i massor

2011-02-20 @ 11:36:21
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/
Julia

Aa men nu är du tillbax och hoppas du verkligen kommer skriva här !

Funkar här iaf börjat på bup..

Kram

2011-02-20 @ 11:50:03
URL: http://somethingyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0