Jaha det räckte inte

Det räckte visst inte med aktiviteterna som gjordes i November hos arbetsterapeuten, nu ska jag laga lunch nästa fredag. Det kommer att serveras pasta+någon sås och sallad. Jag ser inte fram emot detta men för att jag ska få den hjälp jag behöver sen så måste jag nog göra det.
Pratade också med M och L innan, litet teammöte som dom sa. Jag ska ju flytta hemåt snart men jag vill inte bo i sölvesborg utan hade mer tänkt mig någonstans i karlshamn. Lite större och närmare vissa människor.
Annars nu så händer det inte så mycket men jag hoppas att det ska bli mera sen. Jag ska ju ha samtal med psykolog och ESL in på schemat igen. Men när det blir vet jag inte för L har inte satt några tider för min ESL och psykologen kommer hit på lördag för att prata med mig, hon skulle ändå ut hit till Tallis i ett annat ärende så då tog hon mig också.
Jag saknar vissa människor uppe på 59an. Viss personal och såklart några patienter. Men det är bättre att vara här det är liksom lite mer på mina villkor och jag får ju den hjälp jag behöver i vissa moment. Nu är det närmast kvällsmat som står på schemat sen ska jag städa toaletterna men de stöttar personalen mig med så det ska nog gå bra, bara jag kommer igång så blir allting helt ok.
Längtar tills i sommar, sweden rock och bröllop. JIPPI!

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0