Kaos i huvudet

Just nu är det många tankar som rör sig i min hjärna och jag kan inte riktigt sortera dem så det blir verkligen ett enda stort kaos. Jag känner mest för att hålla mig på rummet idag, anledningen vågar jag inte skriva men det finns en iallafall, ingen hemsk så men jag behöver det annars blir jag tokig.
Har varit på syterapi idag och jag var så himla trött att jag skulle ha kunnat somna där rakt upp och ner, istället så sade jag att jag kanske skulle somna i fläskpannkakan men det blev inte så det heller. Jag åt och sen fick jag sitta lite i allrummet för vi hade en snubbe här som installerade tv-apparater på våra rum, så nu sitter det en fin 22tums tv på väggen i rummet, det lär bara bli krångligt när jag ska koppla in DVD:N för den sitter så nära väggen att man måste lyfta upp den från stället som den sitter fast i, jaja dagens I-Landsproblem.
Annars idag har det inte hänt så mycket, det har varit ont om folk så lilla L har fått vara själv från klockan 07 till kl 15, men det fixade hon bara finfint.

Nu sitter jag här och är duktigt sugen på coca cola, det riktigt suger i hela magen men det blir så himla många trappor men det kan det nog vara värt. Yes box...Cola Zero, i´m coming...

kram
ANKi


Kommentarer
med v.h V

min mobil är hackad folk kan alltså skriva inlägg i din blogg som inte kommer från den riktiga avsändaren. Ett spy program installerat i min mobil..så vi får hoppas på det bästa..så ser du något knäppt så strunta i det eller skriv det i boken..så nu vet du det i alla fall. Ha det bra angelica.

2011-02-26 @ 02:05:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0