Måndag morgon

Ja då äntligen var det en ny vecka igen och vardagarna ska ta över helgen som varit. Jag tycker det är skönare med vardagar för då har man struktur på dagen och allting går som det ska (förhoppningsvis). Igår gjorde vi schema för hela veckan samt ett dagsschema för idag. Jag hoppas att det kommer gå bra med denna veckans schema för förra var inte toppen precis, vi glömde bort fredag-söndag och jag fick då klara mig utan schema. Oj OJ mycket schema var det idag...
Jag gick och lade mig redan vid halv 9 igår för jag tänkte att jag skulle ligga i sängen och kolla på TV men sömnen tog vid ganska snabbt och jag somnade under time out och vaknade vid 22 då det var nyheter, ingen idé att kolla på Wallander-filmen då inte. Och det har varit en helt ok natt, endast vaknat vid 2-3 tillfällen och bara hostat lite, vilket är tur för jag har så ont i mina revben att jag knappt kan röra mig i sängen.
Idag ska jag ha missbruksgrupp/återfallsprevention. Det var ju inget förra veckan för då var en av "ledarna" på skidsemester.
Ja jag hoppas ni alla får en bra dag...

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0