Mutad...på skoj

Jepp då har man blivit mutad av personalen. En räkmacka mot att vi kollar på melodifestivalen i kväll. Ja det ska väl gå inte för att jag kommer orka sitta uppe till klockan halv tio men jag ger det väl ett försök. Jag har inte varit uppe längre än till 21:15 och det har hänt en dag sedan jag flyttade hit till Tallis, jag är ingen kvällsmänniska längre utan mer en morgonmänniska. Ja ja någon ska väl vara det också.
Idag har jag kopplat in min DVD till Tv:n på rummet och har sett 2 program av Sally, kommer ni ihåg denna underbara bibliotekarie som vet att hon alltid vinner när hon slår vad...Hon är helt underbar. Sedan går hon in skor till sin pappa som han ska laga för han är en skomakare. Ja hon är knäpp på riktigt, hihi.
Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag, jo jag har ju lagat mat och haft samtal med psykologen men det samtalet var inte så lyckat. jag vet inte än om jag vill fortsätta träffa henne, får diskutera det med mitt vårdlag nu i veckan, psykologen vet ju aldrig när hon kan.
jag får helt enkelt klara mig själv och sen får det vara kaos och jag får må dåligt. Orka liksom.

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0