Ny dag

Ja idag var det samma visa igen, jag vaknar tidigt och kan inte sova om morgnarna. Alltså jag är uppe i ottan varje dag. Inte alls kul när man vet att man kan sova till klockan 8. Idag ska personal på handledning och jag hoppas på att psykologen kommer ut hit idag men det var inte säkert annars kommer hon på lördag.
Annars idag händer det inte så mycket, vi ska få in Tv på rummen här och då kan jag koppla in min DVD och då blir det Sally för hela slanten. Jo, arbetsterapeuten kmmer också idag, vad vi ska prata om vet jag inte men jag är inte färdig med AMPS-utredningen än.
Nu är det dags fär frukost så jag får väl dra mig ut i köket...

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0