ont ont

Gud vad jag har ont i mitt revben, jag hostade ju sönder det för ett tag sen och visst det har blivit bättre men jag har fortfarande ont när jag hostar och när jag ligger ner. Men som sagt det har blivit bättre. Hostan är väl det som inte villge med sig. Dessutom har jag fått astma nu me och jag röker och det gör ju inte saken så himla mycket bättre. Fast ni som röker vet att det bara inte är och sluta, jag kan inte sluta bara så där utan det krävs en hel del motivation från min sida och den har jag inte riktigt nu iallafall.

Igår kväll så plattade en personal mitt hår så nu har jag inga lockar kvar, visserligen lär de ju dyka upp direkt när jag duschar men just nu så är mitt lilla hår rakt. Det kanske inte ser så bra ut när man är van vid att se lockar men det är ändå skönt för det var helt rekt trots en natts sömn. Jag tycker det är underskattat att ha rakt hår men visst de som har rakt hår vill ju ha lockigt och tvärtom.

Jag längtar tills jag kommer in till stan för nu villjag verkligen shoppa loss, visst det hade varit skönt att inte ha nägra andra människor på stan samtidigt men det kan man ju inte bestämma. Men det skulla vaarit kul att vandra i affärer igen, har inte varit i stan på nästan 3 månader och jag gillar att gå i affärer bara jag vet vad jag vill ha. Men folket kan jag skippa det är inte lika roligt. Förhoppningsvis ska jag till stan på måndag om H är frisk, då ska jag ha social träning. Men men vi får se.

Klockan är nu snart halv sju och ingen annan tjej är vaken, som vanligt.

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Låter inge bra att du röker oxå.. fast aa du får sluta när du inte har så mycket annat runt om kring dig !



Tråkigt att vakna så tidigt hela tiden..

Hoppas det blir stan snart då ! Förstår dig med folket..



kram

2011-02-25 @ 08:13:35
URL: http://somethingyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0